torsdag 26 juli 2012

Somrigt minialbum!

Jag hade ett härligt mönstrat designark från Scenic Route kvar i min DT-samling och detta använde jag till att göra ett minialbum. Man skär av 4x12" och använder resten till att vika ihop ett album. Biten som blev över använde jag till att göra själv pärmen till albumet. Vanligtvis brukar man limma ihop sidorna två och två, men detta papper var ganska så tjockt så jag tejpade bara längs kanterna och lämnade öppet upptill. På det sättet kunde jag lägga in tags där, som jag skurit ut av ett annat papper. Sen har jag dekorerat lite med blommor och fina blomrubons, och så lite band på tagsen. Så här blev det:






Kommer några alster till från mig under sommaren. Tills dess ha det skönt i solen och botanisera gärna i shopen. Där kan ni göra fynd. Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar